Back in time

Vijf jaar geleden is het allemaal begonnen. Het moet ongeveer deze tijd van het jaar geweest zijn ook.
Ik wilde me wel eens wagen aan het zelf maken van kledij voor mijn twee jongens. (Ja, van ons derde bengeltje was toen nog lang geen sprake).

Ik ben dan gestart met het breien van een trui. Ik schafte met een breiboek aan van Katia (n°61) en wol, ook van Katia.

En dit was het resultaat.

Nu, 5 jaar later, is het bengel Q die deze trui mag dragen.
En voor 1 keer was hij ook bereid om eens te poseren. Maar dan op zijn manier: met fopspeen, doekje en Bumba.


Wol: Tobago - Katia
Patroon: nr 17 uit Katia n°61



Reacties

  1. Leuk hé als het nog een ronde mee mag doen. Beetje jaloers op het kunnen breien. Dit is echt niet aan mij besteed. Geen geduld daarvoor en mijn vingers verkrampen te snel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé als het nog een ronde mee mag doen. Beetje jaloers op het kunnen breien. Dit is echt niet aan mij besteed. Geen geduld daarvoor en mijn vingers verkrampen te snel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad leuk. Jammer genoeg een zeldzaamheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero