Overal stiften

De allereerste blog die ik volgde was die van Mme Zsazsa nadat ik haar blog 'Allemaal rokjes' had gekocht.
Op haar blog vond ik toen dit patroon van het kleurpotlodenzakske. Eentje dat ik moest onthouden. Ik had nog geen pinterest, dus printte ik het blogbericht af en stak het in mijn 'naaimap'.

Mijn zonen zitten in een fase van kleuren. Sinds dat Zwarte Piet een nieuwe doos met stiften in hun kamer slaapkamer heeft achtergelaten, doen ze niet liever dan stiften. En nu ze in deze fase zitten, zou het natuurlijk handig zijn dat we de stiften gemakkelijk kunnen meenemen als we eens ergens heen gaan. Meteen ging ergens in één van mijn hersencellen een lampje branden. Het 'Mme-Zsazsa-heeft-ooit-eens-een-kleurpotenzakske-gemaakt' lampje.

En nu, 6 jaar later, is het er eens van gekomen. Ik heb het kleurpotlodenzakske gemaakt. Met als enige grote verschil dat ik maar 1 stof voor de binnenkant heb gebruikt. Ik heb namelijk niet zoveel kleurtjes voorradig.
Gelukkig heb ik wel veel knoopjes in huis, en nog een groter geluk dat er een paar bijzaten die heel goed bij de stof passen. Het is een lichtblauw knoopje geworden.






Misschien moet ik er eens aan denken een grotere tas te maken. Want stilaan zal deze te klein worden om alles in te stoppen.


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.

Groetjes,
Sabrina

Reacties

  1. Is leuk om te maken,hé!Mooie tas heb je trouwen ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel leuk om te maken.
      En bedankt voor het compliment over mijn tas. Vind hem ook mooi (anders zou ik die niet gekocht hebben waarschijnlijk), maar vooral, hij is handig.

      Verwijderen
  2. Heel tof! Als de mijne ooit eens graag gaat kleuren ga ik er ook zeker eentje maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof! Als de mijne ooit eens graag gaat kleuren ga ik er ook zeker eentje maken;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van mij zitten volledig in de fase van schilderen, stiften en schrijven. En het is ook een leuk cadeautje om te geven. In plaats van een lelijke kartonnen doos met stiften of kleurpotloden.

      Verwijderen
  4. Oh, zo leuk om mee te nemen. Ik pin 'em alvast, nu het kan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero