Let it freeze!

Afgelopen zomer kocht ik Casa Di Lana een leuke box van Katia om een sjaal te breien. Niet zomaar een sjaal, maar een sjaal met een hondenkop, oortjes, pootjes en een sjaal. 
De bedoeling was deze sjaal in de kortste maat te breien voor mijn jongste filoetje. Maar de oudste vond deze leuk dat hij er ook één wilde. Zo werd de sjaal in de langste maat gebreid.
En nu wil Mister J. hem niet aandoen. Hij is bang dat hij hem zal vergeten in school en zal kwijtraken. Gelukkig luistert hij naar de goede raad van mama en stopt hij hem in zijn boekentas. 



Door de hevige wind van afgelopen weekend is de 'aan'-foto niet gelukt. Die hebben jullie nog te goed.

Reacties

  1. Reacties
    1. Dank u. Om eerlijk te zijn vind ik hem ook wel mooi. Moest ik nog een kind zijn, ik zou gegarandeerd ook zo eentje willen (maar dan in roze).

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero