Poncho voor de winter

Wintertime = ponchotime

De herfst is nu wel nog maar pas begonnen, maar we mogen toch al wel een beetje vooruitblikken naar onze wintergarderobe.

Ik hou niet zo van jassen. Ik vind die nogal oncomfortabel in de auto. En om de auto eerst een kwartier te laten draaien tot het warm is vooraleer op pad te gaan, dat is ook geen optie. Daarom breide ik mezelf 2 winters terug een superwarme poncho.
I love poncho's. Ze zijn warm en comfortabel.



Deze poncho heeft armsgaten. Perfect om met een buggy op stap te gaan. Zo kruipt de poncho niet omhoog omdat je armen voorwaarts gestrekt zijn. Nog een pluspuntje is dat hij lekker lang is, zo is de rug ook volledig bedekt.


Ik heb er al heel veel positieve reacties op gekregen. En mijn schoonmama wildbnnbe er ook één. Maar dan in zwart. Dus vorige winter wist ik ook weer wat doen. Nog een poncho breien.
En ze mocht dan nog eens poseren voor de camera ook met haar poncho.







Het patroon en de wol zijn van Bergère de France. Het patroon is terug te vinden in Bergère créations 2012/2013.

Reacties

  1. Prachtig! Naar zó̂ n model ben ik al lang op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien heb je geluk en kun je deze boek nog ergens op de kop tikken. Geloof me, het is een zalige poncho. Lekker warm. En heel handig.

      Verwijderen
    2. Misschien heb je geluk en kun je deze boek nog ergens op de kop tikken. Geloof me, het is een zalige poncho. Lekker warm. En heel handig.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero