Monstershirt voor een bengeltje

Op de Duitse sociale media zag ik al veel dit mooie stofje van Kapynen passeren. Dit stofje mocht niet ontbreken in de wintergarderobe van mijn kinderen. Ik heb een paneeltje van de stof online gekocht en ben er nog een bijpassend stofje voor gaan kopen.

De mouwen konden net niet in hun geheel uit het paneeltje gehaald worden. Daarom heb ik de raglanmouw in drie stukken verdeeld en het middenstuk in een contrastkleur gedaan. De randen van het contrastkleur zijn nog smal doorgestikt met het blauwe garen dat ik voor in elkaar naaien van het shirt heb gebruikt.





Ik vind het prachtig. En Bengel J ook. Hij was nog geen 2 minuten thuis van school en hij had hem al aan.
Zo trots als een pauw is hij met zijn nieuwe shirt.


Ik heb al superveel leuke, positieve reacties gekregen. Zowel van bekenden als van onbekenden. 
Leuk!

De stoffen van dit merk wil ik zeker gaan verkopen in mijn toekomstige webwinkel (met een beetje geluk is hij er in februari 2016). Er zijn weinig leuke stofjes voor jongens vanaf 6 jaar. Deze is supercool. En de kwaliteit is ook dik in orde. En ik heb ook al een paar andere leuke merken op het oog die je niet veel tegenkomt in andere stoffenwinkels. Het wordt een online store met stoffen voor alle leeftijden (van 0 tot ...)

O ja, het patroon van het shirt is een simpel raglanshirt uit Ottobre. Enkel de mouwen (oorspronkelijk met een mouwboord) heb ik grondig veranderd. Ik weet niet precies meer welke ottobre, maar er staat in elke nummer wel ergens een raglanshirt. 

Reacties

  1. Geniet v al die positieve reacties! Zalig!is echt geslaagd... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en je hebt gelijk wat jongenssstofjes betreft! Gelukkig is de mijne nog maar 8 maanden, dus die is nog niet kieskeurig :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heel moeilijk om jongensstofjes te vinden. Er zijn er zo weinig op de markt.

      Verwijderen
  3. Deze is echt prachtig! Zo krijg ik er spijt van dat ik me het stofje niet aangeschaft heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, ik vind hem ook super. Bijna te mooi om hem uit de kast te halen. Het zijn zo'n smospotten mijn jongens.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero