Lewis Hoodie

La Maison Victor

Heel veel naaisters hebben een abonnement op La Maison Victor of reppen zich naar de winkel als er eentje uitkomt. Op verschillende blogs en naaigerelateerde pagina's op het web zag ik al heel wat mooie jurkjes passeren. 

Daarom besloot ik in februari om er zelf ook eens eentje te kopen.

Wat was ik teleurgesteld zeg. Ik was niet onder de indruk van de patronen. Ze zagen er eerder simpel uit.

Maar er was er eentje bij waarvan ik dacht 'die ga ik nu eens maken.' De Lewis Hoodie sprak me wel aan en ook de stofjes die ze in het boekje gebruikten vond ik leuk. Daarom besloot ik het stofje te kopen via de site van LMV. 

My first online shopping experience.

En deze keer werd ik niet teleurgesteld. Na 2 dagen had de postbode het pakketje al mee. Ik kon meteen al aan de slag.
Na een paar keer vloeken, lezen en herlezen is het mij gelukt dit 14-delig patroon in elkaar te naaien. 

We zijn nu 6 maanden later en het past nu perfect voor mijn jongste zoon. Hij houdt van zijn hoodie ...
vooral als de capuchon op zijn hoofd staat.

Eind goed al goed. (Maar La Maison Victor koop ik niet meer).




Reacties

  1. Mooi! Ik vind LMV wel een leuk magazine, maar de stoffen op hun website lijken mij wel veel te duur geprijsd, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk exemplaar. Ik heb alle LMV's en heb al veel dingen eruit gemaakt, dus ben wel fan. Maar ook fan van jouw hoodie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He mensen, ik wil LMV niet afbreken hoor. Het is gewoon mijn ding niet. Het is meer iets voor meisjes. De jongenspatronen voldoen niet aan mijn verwachtingen.
    Wat de prijs van de stofjes betreft: ik heb daar eigenlijk niet op gelet. Ik kijk nooit naar de prijs van de stofjes. Als ik mooi vind, koop ik het. Maar het is wel goed mogelijk dat ze een beetje aan de dure kant zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero